Hakkımızda

Kurulduğu 2008 yılından günümüze Avrupa Standartlarında üretim yapan SİNOZ, kusursuz müşteri hizmetleri ve yüksek kalitede üretilen profesyonel ürünleri sayesinde 2011 yılında 50 ilde yapılan araştırmalar sonucunda Tüketici Kalite Ödülü'ne ve 2018 yılında Tüm Tüketicileri Koruma Derneği tarafından en az şikâyet alınan firmalara verilen Altın Marka Ödülü'ne layık görülmüştür.

Her evde bir SİNOZ idealiyle hareket eden marka A+ ürün üretirken, B hedef kitlenin ulaşabileceği fiyat avantajı sunmaktadır.

SİNOZ, ürün gurubu üç segmentasyona ayrılmaktadır. Profesyonel ürün serisi, günlük bakım serisi ve ev/yaşam ürünleri ile hem yurt içi hem yurt dışında çalışmalarını yürütmektedir.

2016 yılında Hollanda’da kurulan Fark Cosmetica B.V – Avrupa adlı firma üzerinden tüm Avrupa ve Amerika kıtasındaki ülkelere dağıtım ve sevkiyat yapmaya başlayarak SİNOZ’u bir dünya markası yapma misyonu ile hızla ilerlemeye devam etmektedir.

Müşterilerine her zaman en kaliteli ürünleri, sorunsuz alışveriş deneyimi ile sunma vizyonuyla sürekli yeni kadrolar açarak büyümekte ve sağladığı istihdam ile yarattığı katma değerle ülkemizin geleceğine önemli bir katkı sağlamaktadır.

Kozmetik sektöründe yüzde 100 yerli üretim gerçekleştirerek, ihracat rakamları ile 2016 yılından bu yana her yılı yüzde 100 büyüme ile kapatmaktadır.

Sosyal sorumluluk projesi kapsamında kadın sporcuları da destekleyen SİNOZ, Milli Kick Boxer Sabriye Şengül’e 2018 yılında ana sponsor, 2019 yılında da müsabaka bazında sponsor olmuştur. Bunun yanı sıra pek çok öğrenciye burs ve ihtiyacına göre ürün gönderimi ile destek olmaktadır.

Misyon

Çözüm odaklı ürün anlayışı ile kendine değer vermek isteyen herkese kusursuz cilt deneyimi yaşatmaktır.

Vizyon

"Güzelliğinin Farkına Var"

Her kadının kendi güzelliğinin farkına vardığı; ilham veren, yenilikçi, lider ve global bir marka olmaktır.

Çalışma Prensipleri

Sinoz bakım ürünleri; doğa ve bilimin teknoloji ile birleştirilmesi sonucunda farklı cilt tiplerinin ihtiyaçlarına uygun olarak üretilip kullanıcısına sunulmaktadır. Sorunsuz müşteri deneyimi ilkesiyle sorunun çözümünü hedefleyen ürün üretimi gerçekleştirirken, marka ile kullanıcı arasında aidiyetlik duygusu oluşmaktadır.

*Güçlü Ar-Ge: SİNOZ, kaliteli ürün prensibi ve güçlü Ar-Ge ile profesyonel üretim gerçekleştirmektedir.

*Yüksek Kalite: SİNOZ, çalışma prensibinin temelinde kalite ilkesi bulunan marka bilinciyle üretim yapmaktadır.

*Global Kozmetik Markası: SİNOZ, hedefinde küresel marka olma ideali barındıran güçlü alt yapısıyla emin adımlarla ilerleyen marka vizyonuyla üretimini geliştirmektedir.

*Yerli Sermaye | Ekonomik Katkı | İstihdam: Ülkemizin kalkınmasına katma değer sağlama idealinden vazgeçmeyen nitelikli iş gücünü istihdama katan güçlü markanın sembolü olmaktadır.

*Sürdürülebilir Teknoloji: Sürdürülebilir teknoloji ilkesiyle hareket eden SİNOZ, üretimden yazılıma tüm operasyonel süreçlerde gelişmiş teknolojileri üretim ve hizmetlerine eklemektedir.s

*Müşteri Memnuniyeti: Üretimin ve müşteri memnuniyetinin profesyonel etik değerler üzerine kurulu olduğu marka bilinciyle hareket eden SİNOZ, Türkiye ve dünyanın pek çok ülkesine ürün göndermekte ve efektif marka deneyimi sunmaktadır.

Ödüller

SİNOZ, 2011 yılında 50 ilde yapılan araştırmalar sonucunda Tüketici Akademisi tarafından Tüketici Kalite Ödülü ve 2018 yılında Tüm Tüketicileri Koruma Derneği tarafından en az şikâyet alınan firmalara verilen Altın Marka Ödülü'nü alan yüzde 100 yerli kozmetik markasıdır.

İK – İnsan Kaynakları

SİNOZ markasının stratejilerini destekleyen, yüksek verimliliğe sahip, dinamik, proaktif, BİZ olma bilinciyle üreten ve geliştiren, motivasyonu yüksek ve FARK YARATMA idealini paylaşan bireyleri istihdama verilen önem bilinciyle ekibin bir parçası yaparak, ülkenin kalkınmasına ve katma değer sağlamak amacıyla insan kaynakları süreçlerini yürütmektedir.

Fırsatlardan ilk siz haberdar olun